Nová TeatrO TV
Rýchla, intuitívna a jednoduchá!!
Predstavujeme vám novú, intuitívnu a modernú TeatrO TV, ktorá je teraz ešte lepšia a prispôsobená moderným potrebám smart televízorov. Vyskúšajte si svieže, rýchle a jednoduché televízne rozhranie.
Zapnite si telku, ktorá vás vtiahne priamo do deja!
Nová TeatrO TV sa ešte lepšie prispôsobí vašim návykom tak, aby ste si sledovanie televízie ešte viac užili.
- Jednoduché televízne rozhranie.
- Nový dizajn menu a ovládania
- Nový TV archív
- Zjednodušená navigácia
- Na všetkých vašich zariadeniach
TeatrO TV sme urobili tak, aby sa ľahko používala v prostredí smart TV ako aj na starších STB zariadeniach, ako sú Samsung TV, LG, rôzne televízory s Android TV alebo TV boxy, rovnako ako aj na pôvodných set-top boxoch. Samozrejmosťou sú aj mobilné aplikácie pre smartfóny a tablety.
Sledovanie v priebehu niekoľkých sekúnd
Používateľské rozhranie je navrhnuté tak, aby bolo pohodlné, jednoduché a intuitívne.
Šípky hore, dole, vľavo, vpravo, tlačidla OK a BACK – sa môže každý pohybovať bez námahy a rýchlo nájsť to, čo chce sledovať. V prípade, že sa náhodou stratíte v rozhraní, stačí stláčať tlačidlo BACK a vrátite sa na začiatok.
Nový TV archív
Nový archív je navrhnutý tak, aby ste mali všetky dostupné televízne relácie prehľadne usporiadané na jednom mieste. Relácie sú usporiadané podľa dátumu a času pridania, čo poskytuje:
-
rýchly prístup z hlavného menu
-
prehľadné usporiadanie všetkých dostupných relácií
Už sa nemusíte obávať, že ste premeškali obľúbenú show alebo film. Stačí pár kliknutí a môžete si vychutnať všetky časti relácie za sebou.
Sériové prehrávanie relácií z archívu
Nové rozhranie TeatrO TV tiež prichádza s funkciou pre pohodlné sériové sledovanie relácií.
-
plynulé pokračovanie seriálového príbehu
-
bez nutnosti vyhľadávať ďalšie časti v EPG
Po dokončení sledovania jedného dielu je teraz možné sledovať ďalšiu epizózu jedným stlačením tlačidla „Nasledujúci diel“ na OSD lište.
A je to tu! Zoznámte sa s našou novou TeatrO TV. |
Nová TeatrO TV |
FAQ
Aby sme vám pomohli lepšie pochopiť túto zmenu a čo to pre vás znamená, pripravili sme pre vás často kladené otázky (FAQ), ktoré sa venujú najčastejším otázkam a obavám našich užívateľov. Veríme, že tieto odpovede vám poskytnú všetky potrebné informácie a pomôžu vám plynule prejsť na nový systém.
Ak máte ďalšie otázky, alebo potrebujete asistenciu, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu.
Prečo sa mení TeatrO TV?
- Aby sme mohli poskytovať lepšiu kvalitu služieb a modernejšie funkcionality prispôsobené súčasným potrebnám TV zariadení.
Kedy prebehne zmena systému?
- Zmena systému bude prebiehať od 15.10.2024 postupne v priebehu niekoľkých týždňov, o čom budeme súčasných používateľov adresne informovať.
Ako ovplyvní zmena moje sledovanie televízie?
- Zmení sa len ovládanie užívaľského rozhrania, ktoré prináša niektoré nové prístupy a funkcie. Meníme používateľské rozhranie, na ktorého ovládanie vám už postačia len smerové klávesy a Enter/Back na diaľkovom ovládači.
Musím niečo urobiť, aby som prešiel na nový systém?
- Nie, prechod bude automatický. Môže však byť potrebné reštartovať zariadenia alebo prihlásiť sa do automaticky aktualizovanej aplikácie, prípadne nascanovať QR kód na smartTV.
Bude moja aktuálna programová ponuka ovplyvnená?
- Programová ponuka nebude ovplyvnená.
Budem musieť meniť svoj set-top box?
- Nie, váš set-top box bude kompatibilný s novým systémom.
Bude potrebné aktualizovať mobilnú aplikáciu?
- Áno, odporúčame aktualizovať mobilnú aplikáciu na najnovšiu verziu. Aktualizácia sa vykoná automaticky, pokiaľ nemáte túto možnosť vypnutú. Ak by Vám stará aplikácia prestala fungovať, overte si možnosť aktualizácie aplikácie manuálne.
Čo sa stane s mojimi nahrávkami a nastaveniami?
- Nahrávky budú prenesené do novej TeatrO TV. Nastavenia si upravíte podľa seba.
Ako sa môžem pripojiť na novú mobilnú aplikáciu?
- Stiahnite si novú verziu aplikácie z App Store alebo Google Play a prihláste sa pomocou svojich existujúcich prihlasovacích údajov.
Bude nový systém podporovať Smart TV aplikácie?
- Áno, nový systém bude podporovať Samsung TV, LG a všetky GoogleTV (Android) smart TV.
Čo robiť, ak sa po zmene systému nedokážem prihlásiť?
- Prihlasovancie údaje majú tvar: e-mail / heslo. Skontrolujte, či používate správne prihlasovacie údaje. Ak problém pretrváva, skúste zmenu/obnovu hesla. V prípade neúspechu potreby kontaktujte technickú podporu.
Ako môžem kontaktovať technickú podporu, ak budem mať problémy?
- Technickú podporu môžete kontaktovať telefonicky alebo e-mailom, kontaktné údaje nájdete na našej webovej stránke sekcii Kontakt.
Bude potrebné meniť moje prihlasovacie údaje?
- Nie, vaše prihlasovacie údaje zostanú rovnaké.
Čo ak mám starší model televízora?
- Pre LG a Samsung je aplikácia dostupná len pre modely vyrobené v roku 2020 a novšie. V prípade starších výrobkov odporúčame využívať STB, alebo bežne dostupné Android TV boxy ako napr. GoogleTV.
Ďaľšou možnosťou je využívať streamovanie z Vášho smartfónu priamo do TV prostrdníctvom služieb AirPlay alebo Chromecast/google-cast. Viac info na technickej podpore.Budú v novom systéme dostupné rovnaké jazykové možnosti?
- Áno, všetky aktuálne jazykové možnosti budú zachované.
Ako sa pripojiť k novej Smart TV aplikácii?
- Existujúca aplikácia sa automaticky aktualizuje (skontrolujte aktualizácie, reštartujte TV). V prípade, že ju ešte nemáte, vyhľadajte „TeatrO TV“.
Čo ak mám problémy s kvalitou obrazu po zmene systému?
- Vstúpte do nastavenia STB, zvoľte rozlíšenie a vyberte najvyššie dostupné, ideálne aspoň HD 1080p (50Hz).
Ako môžem získať viac informácií o novom systéme?
- Viac informácií nájdete na našej webovej stránke alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu alebo si môžete preštudovať Návod na ovládanie v PDF formáte k stiahnutiu tu.
TeatrO Televízia
Skvelá
TeatrO TV
až
130
TV kanálov
mesačne
16,90€
#ZaplatímeZaTeba
po celú dobu
viac info
Ideálna
TeatrO TV
až
105
TV kanálov
mesačne
12,90€
#ZaplatímeZaTeba
po celú dobu
viac info
Základná
TeatrO TV
až
90
TV kanálov
mesačne
9,90€
#ZaplatímeZaTeba
po celú dobu
viac info
Základný TV balík
Službu retransmisie zabezpečuje DSI Data s.r.o
Cena služby neobsahuje licenčné poplatky za komerčné kanály.
Z dôvodu licenčných práv je obmedzená možnosť aktivácie voliteľných Balíčkov bez súčasnej aktivácie Balíčka 1.
Programové balíky 2,50 €/mes.
Službu retransmisie zabezpečuje DSI Data s.r.o
Prémiové TV balíky
Službu retransmisie zabezpečuje DSI Data s.r.o
HBO
mesačne
6,00€
Cinemax
mesačne
3,00€
HBO + HBO Max
mesačne
10,00€
HBO+Cinemax+ HBO Max
mesačne
11,00€
KinoBox
mesačne
3,00€
SuperBox
mesačne
4,00€
Kompletka
VŠETKY KANÁLY
Z
PROGRAMOVÝCH A PREMIOVÝCH BALÍČKOV
mesačne
45,90€
Zariadenia
Potrebné k televízii
mesačný prenajóm
1,90 €
Set-top-box novej generácie kompaktných rozmerov potrebný pre príjem digitálnej televízie. Možnost prehrávania videa aj vo vysokom rozlíšení FullHD (1080p) s priestorovým zvukom.
Aktivácia prvého TeatrO TV BoX za 0€.
Aktivácia ďalšieho TeatrO TV BoX za 19€.